Soutěžní den sobota 29.4.2006



 
Vyhlášená trať ( letový úkol )
Meteorologická situace


10:00
No a je tu 1. závodní den. Dostavili se téměř všichni závodníci, převážně po zemi, sporadicky převlekem a jeden pro nepřízeň počasí dokonce vlakem. Ale bez éra. Je to Jacek, který se nemaje auto s transportérem neodvážil přiletět převlekem právě pro horšící se počasí a z Příbrami je to k nám přece jen daleko. Briefing zahájil ředitel soutěže Pavel Kundrata obvyklým seznámením každého s každým a kontrolou účastníků. Jackovi Kerumovi, který se dostavil bez letadla, byl na dobu závodů zapůjčen aeroklubový Démant OK-9902. Za to však musí odvést kousek práce ve svém oboru, protože oficiální meteorologyně Radka odjela na čas do školy. To neměla dělat, protože Jacek se nám za to pomstil ne zrovna optimistickou předpovědí. Na nejbližší dny – konkrétně do pondělí – pohrozil docela intenzivním deštěm a postupně od 700 m nad mořem dokonce i sněhem. Sotva nám trochu vyschlo letiště, čeká jeho povrch zatěžkávací zkouška. V dalším vstupu zopakoval přítomným Martin Ficnar technické postupy pro stavbu gridu, vzletové a přistávací protokoly, s podmínkami chování se v případě přistání na polském území a dalšími potřebnými informacemi. Došlo rovněž na rozlosování soutěžících, které provedla hlavní rozhodčí Katka Hlavatá a hospodářka Dana Kellnerová všem zopakovala připomněla finanční povinnosti. Pavel nakonec vzhledem k předpovědi počasí vyhlásil první soutěžní den za neletový a doporučil kulturní vyžití v šumperských a zábřežských podnicích.



Fotogalerie



Odkazy na ostatní soutěžní dny

soutěžní den 29.4. 2006
soutěžní den 30.4. 2006
soutěžní den 1.5. 2006
soutěžní den 2.5. 2006
soutěžní den 3.5. 2006
soutěžní den 4.5. 2006
soutěžní den 5.5. 2006
soutěžní den 6.5. 2006
soutěžní den 7.5. 2006
soutěžní den 8.5. 2006